Kategoriler
Teknoloji

Ural elektrikli motosikleti şık, nostaljik ve kullanışlı

Herkesin bildiği gibi elektrik motorları geleceğin teknolojisi ve o gelecek artık hiç olmadığı kadar yakınımızda. Bu yeni motor türü, içten yanmalı akranlarına göre çok daha küçük boyutlara sahip. Dolayısıyla otomobillerde her tekere bir motor yerleştirilmesine izin veriyor. Ural elektrikli motosikleti ise herkesin ilgisini çekebilecek türden nostaljik bir araç.

Ural elektrikli motosikleti herkese hitap eden bir araç

Elektrikli motosiklet, nostaljik olarak tanımlayabileceğiniz güzel bir tasarıma sahip. Yan arabası ile Birinci Dünya Savaşı'nda popülerlik kazanan o kullanışlı modelleri andırıyor. Daha yaygın tabiriyle "sepetli" motosikletlerin en farklı özelliklerinden biri, bu parçanın araca eklediği fazladan ağırlığa alışmaya çalışmak.

İLGİLİ:  El Paso saldırısının tetikleyicisi 8chan kapatıldı
Ural elektrikli motosikleti şık, nostaljik ve kullanışlı
Ural elektrikli motosikleti

Ural, Rusya merkezli bir motosiklet markası ve açtıkları resmi ofisleri ile son zamanlarda ülkemizde de faaliyet göstermeye başladılar. Şirket yalnızca sepetli motosikletler üretmesiyle biliniyor ve şu anda beşten fazla farklı modele sahipler. Elektrikli motosiklet şirketi Zero ile yaptıkları ortaklığın eseri ise karşımızda duruyor.

Ural elektrikli motosikleti şık, nostaljik ve kullanışlı
Ural kolayca şarj edilebiliyor

ABD'li şirket Zero, Ural'ın yeni e-motosikleti için batarya, kontrolcü, bileşenler ve motor gibi ana parçaları sağlamış. Hatta araçta Zero gösterge kümesi bile kullanılmış. Ural ise bu elektrik motorunu arka tekere bağlamış ve bataryaları benzin deposu ile yolcu sepetinin altına yerleştirmiş. Bu iki gücün birleşimi 19.5 kWh güç sağlamış.

İLGİLİ:  Robot otel garip ve ürkütücü bir atmosfere sahip
Ural elektrikli motosikleti şık, nostaljik ve kullanışlı
Bazı modern tasarım detaylarına da sahip

Elektrikli motosikletin menzili 165 km. Bu menzil her ne kadar kulağa çok iyi gelmese de şu anda aracın konsept aşamasında olduğunu bilmek sevindirici olabilir. Zero ile Ural'ın bu menzili artırmak için yapacakları çok şey bulunuyor. Eğer araç gerçekten satışa çıkarsa yan sepet daha fazla pil taşıması için kullanılabilir.

Kullanışlı bir bagaj

Araç esasında benzinli sürümüne kıyasla daha fazla güç üretiyor. Ural, 60 beygir güce ve 110 nm tork sunuyor. İçten yanmalı modelde ise bu 41 beygir ve 57 nm tork olarak biliniyor. Trafik ışıklarından kalkışlarda bu fazladan torkun kesinlikle büyük yararı olacaktır. Elektrikli motosikletin üretime geçmesi ise şu anda market araştırmasına bağlı.

İLGİLİ:  Anker SoundBuds Curve kulaklık incelemesi

Bu yazımızı beğendiyseniz, daha fazlası için ungo.com.tr/k/teknoloji/ adresini takipte kalın.

Yazar Burcu Kara

Genellikle modern tarih, yakın tarih ve popüler bilim üstüne içerikler üretiyor. Özel ilgi alanları arasında Kuzey Afrika ve Güney Amerika'nın sömürge tarihi ve Avrupa'daki eski monarşiler yer alıyor.